MILKA’NIN DOĞUM YILI: MARKANIN BERLİN KRALİYET PATENT DAİRESİ’NE KAYIT OLDUĞU YIL. "MILKA" İSMİ, ÜRÜNÜN İKİ ANA MADDESİ OLAN "SÜT" (ALMANCA’DA "MILCH") VE "KAKAO"NUN BİRLEŞİMİNDEN OLUŞUYOR. PAKET, İLK GÜNDEN BERİ LİLA RENGİNİ KORUYOR.
ÜRÜN PAKETİNDE, MILKA MARKASI GİTTİKÇE DAHA FAZLA ÖN PLANA ÇIKIYOR.
SADECE LÖRRACH’TAKİ MILKA FABRİKASINDA, KURULUŞ YILINA ORANLA 18 KAT DAHA FAZLA ÇİKOLATA ÜRETİLDİ.
PAKETLERDE, İNEK BİR İNSAN EŞLİĞİNDE ÖN PLANA ÇIKMAYA BAŞLADI.
MILKA LOGOSU, LİLA ZEMİN ÜZERİNDE BEYAZ YAZIYLA PAKETLERDE YERİNİ ALDI.
YOUNG & RUBICAM reklam ajansı, 1972 YILINDA MILKA İNEĞİ’Nİ DAHA DA GELİŞTİRDİ VE İNEK, 1973 YILINDA MILKA’NIN ANA REKLAM FİGÜRÜ HALİNE GELDİ.
MILKA LOGOSU, MILKA İNEĞİ VE ALP DAĞLARI MANZARASI PAKETTE ÖN PLANA ÇIKARILDI.
MILKA 100. YAŞINI KUTLADI.
MILKA İNEĞİ, 40 YAŞINI DOLDURDU.
DURMADIK, KALPLERİ YUMUŞATMAYA YENİLENEREK DEVAM ETTİK. EN YUMUŞACIK MILKA’YI SUNMAK İÇİN DAHA FAZLA KAKAO İÇEREN YENİ TARİFİMİZİ GELİŞTİRDİK. BU LEZZETİ DE YENİ ŞEKLİMİZ VE AMBALAJIMIZ İLE BİRLEŞTİRDİK. DAHA YUMUŞACIK, DAHA MİLKA